top of page
  • לימור ביגון

צמחי מרפא המסייעים לטיפול בדלקות


שום זמין וזול ויש לו סגולות המטיבות עם בריאות ודלקות בפרט. בעל תכונות אנטי-בקטריאליות (האנטיביוטיקה הטבעית), האליצין הוא החומר הפעיל(הגורם גם לריח), מונע את תפקודם של החלבונים הפועלים בדלקות, זיהומים, טפילים ווירוסים. ניתן לאכול( 2 שיני שום כתושים ליום עם פטרוזיליה למניעת הריח) או ליטול אותו בכמוסות ותמציות להעלאת האפקטיביות. האליצין פוגע בחיידק וזאת מבלי לפגוע בפלורה הטבעית (החיידקים הטובים לנו הנמצאים בגופנו) ובכך לא פוגע במערכת החיסון שלנו. השום יעיל כנוגד חמצון, כגורם מסייע בתהליכי הרזייה, מפחית כולסטרול, משתן ותומך בתפקוד תקין של הכליות, מוריד את רמת הסוכר בדם, מרחיק יתושים וחרקים ובעל פעילות אנטי-סרטנית בתנאים מסוימים.

כורכום:

שורש הכורכום הוא בעל סגולות בריאותיות רבות.

מסייע לטיפול בדרכי העיכול( כבד, כיס מרה), דלקות מפרקים, פציעות ספורט, מועיל בבעיות שלד ורקמות חיבור, דלקות הנובעת מקרעים( פציעות בשריר) בעיות והגנה על הלב וכלי הדם עצם, בעיות בעור דלקות כרוניות ואקוטיות, סרטן

חשיבות גבוהה לספורטאים לקחת אותו בפציעות ספורט אשר בדרך כלל מלוות בדלקת, כדי להגן על הגוף ועל מקום הפציעה ואף למנוע שימוש מידי בתרופות כמו ארקוקסיה ואתופן המזיקות בטווח הארוך. הכורכום יחזק את הגוף וכך יאפשר לו לרפא את עצמו.

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page